The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 13. mai 2008

Nattarbeid - ivrig shø

Tok fram symaskinen i går kveld. Nå skulle superjenteteglitterstoff og fòr til pers! Men, som alltid når jeg tar symaskinen fatt, så tok iveren overhånd. Dvs at jeg sydde på håndtakene i to-tiden i natt. Som dere ser av bildene var jeg da litt.. ehhh... trøtt. Jada, hanken er satt på skjevt.. skal flytte på den idag.


Sydde med himmelblått stoff inni, med fòr. Jeg har aldri sydd for i noe som helst før, så jeg var litt spent. Ikke hadde jeg noe mønster heller, klippet bare etter eget hodet og ca mål.

Og her er resultatet:




9 kommentarer:

Anonym sa...

Søt veske, kjenner til det der å bli sittende utover natten med noe man bare MÅ få ferdig.

Niko sa...

Vesken er fin.

Anonym sa...

Så fin veske, og jeg er litt imponert. Tenk, bare å klippe i vei og sy, så langt har ikke jeg kommet meg.

Vims sa...

Flott veske shø!! Æ å vil lære meg å sy veske... Snasen kniv, må du bare passe småfingran dine...hihi..Å med tanke på sang på hjernen..takk skal du ha...julene på bussen...grrr...men tar hevn her...synes nemlig "snikkarboden hoppfallera" passer bra til deg nå, med ny kniv å greier....moohaaahaha...Eeeeeemil...

Hannes hage sa...

Søtt stoff, og fin veske. Så bra at du bare kaster deg ut i det, uten mønster eller noe. Ha en fin uke.

hobbybloggen sa...

Kjempefin veske!kunne ønske jeg også greide å temme symaskina... :)

Hannes hage sa...

også har jeg en hilsen til deg i bloggen min.

Anonym sa...

Ja, sene nattetimer høres kjent ut. Av erfaring er det det du gjør på slutten som kan gi ekstraarbeidet neste dag... Syjobben ga et fint resultat.

Margrethe sa...

Vesken var kjempeskjønn. Likte veldig godt stoffet du har brukt - så sommerlig og fin :) Ha en fin uke!