The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 14. mai 2008

Jeg har fått en award


Se hva jeg fikk av Hanne og Beate :-) En award for kreativ blogg. Det hadde jeg ikke trodd, at jeg noengang skulle benevnes som kreativ. Sitter her og gliser og er så glad. Tuuusen takk begge to!!
Så er det min tur til å sende den videre til 4 kreative bloggere, tilfeldig rekkefølge:
Nattugla: Jeg håper at denne award'en skal gi henne et spark bak og komme ut av tørke. Kanskje også få til litt kreativ besmykning av dalstrøka innafør.
Grete: For en innholdsrik blogg og masse nydelig håndarbeid. Hun har et herlig fargevalg og masse inspirerende på "samvittigheten".
Kongroa: Lager masse spennende, og har fått gubben til å ta i ett tak også. OG dokumentert det med bilde :-) Og ikke minst: hun bor i rett by!
Trollmor: En flott med-vertinne på Hemmelig Venn-runden i april. I tillegg lager hun masse fint. Bor bare litt for langt ut mot kysten.
Ellers så holder jeg på med Marius-genseren til Poden. Skal begynne på mønsteret om 2-3 cm. Gleder meg. Er litt lei av å strikke rundt og rundt og rundt og ..... ups... svimmel...

5 kommentarer:

Vims sa...

Ååå...så koselig!!Tusen takk!! Hadde æ aldri drømt om!! Skal nok se om ikke DET får sparka mæ i gang no!!

Strikk i Ørska sa...

Tusen, tusen takk:) Det var utrolig koselig!! Blir gjerne medvertinne sammen med deg flere ganger:) Sangen er lagret:)Den var perfekt:)

Vims sa...

Stringen...du tror vel ikke at æ vise DEN på bloggen...hihi...nope...skjer ikke!!

Anonym sa...

Du aner ikke så glad jeg ble!!! Koselige og varmende ord. Flotte farger her også ser jeg; mye fint. Og takket være deg har jeg en tunika som jeg er kjempefornøyd med. Tusen takk for award og inspirasjon:-) Klem Grete

Beate sa...

Du har fått en av meg :)