The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 15. oktober 2008

Hva skjer'a?

Tja, hva skjer i PerJoruns hjørne av verden?

Vel, kabelen til kamera er fremdeles borte, noe som er veldig irriterende ettersom jeg har masse jeg skulle lagt ut. Men en arkeologisk utgravning er på trappene, så den dukker vel opp.

Vesla og Poden har kommet hjem etter en uke hos faren i Bodø. Det er godt med et lite pustehull i hverdagen, men ååååå så godt å få de hjem igjen. De er tilbake på skolen, og rutinene sine.

Jeg har strikket leggvarmere til pannebåndet. Dvs jeg har strikket en. Karipia har vært en engel og sendt meg mer garn til leggvarmer nr to, så den kommer på pinnene snart. Jeg har også strikket ferdig en lommetøffel, svigermor har bestilt seks par som hun skal bruke som julegaver.

Og ta-da!!!! Jeg har heklet videre på Sandnes jakken. Ferdig med 14 firkanter, så jeg kan begynne og montere og hekle selve jakken nå. Med litt hjelp fra Moder'n ble alle tråder i de 14 firkantene festet og fjernet. Må bare sy de sammen (fant ikke ut hvordan jeg skulle hekle en lang remse, så jeg jukser litt), og begynne på resten. Gleder meg faktisk. Og Vesla vet ingenting ennå.

Hva annet har jeg gjort da tro?

Jeg har vært på strikkekaffe i Ongdalen. Det var herlig. Jens Hoff fra Steinkjer kom og viste frem masse flotte strikkerier. Bl.a VMgenseren i str 1 år. Helledussen.. det knirket i eggstokkene da ja, må innrømme det. Og til slutt:

One for the ladies

Jeg hadde utfordret min mann til å ta sin del av husarbeidet, og dermed bestemte han seg for å vaske T-skjorta si selv.
Han hadde vært i vaskerommet i ca. to sekunder da han ropte:
'Hvilket program skal jeg bruke?'
'Det kommer litt an på', svarte jeg. 'Hva står det på T-skjorta?'
'Manchester United', svarte han.
Og de sier at blondiner er dumme...

-----------------------------------------------
Et par ligger i senga.
Mannen sier:'Jeg skal gjøre deg til verdens lykkeligste kvinne!'
Hun svarer: 'Jeg kommer til å savne deg…'
-----------------------------------------------------------
'Det er altfor varmt til å ha klær på i dag' sier Erik idet han kommer ut av dusjen,
'kjære, hva tror du naboene ville tro hvis jeg klippet plenen naken?'
'At jeg tok deg for pengenes skyld', svarte hun…
-----------------------------------------------
Q: Hva kaller du en intelligent, kjekk og følsom mann?
A: Et rykte…
-----------------------------------------------
Kjære Gud,Jeg ber om visdom til å forstå min mann, kjærlighet til å tilgi ham, og tålmodighet til å tåle hans skiftende humør.
For du vet det, Gud, at hvis jeg ber om styrke, kommer jeg til å slå ham i hjel!
AMEN
------------------------------------------------
Q: Hvorfor sutrer små gutter?
A: De trener for å bli menn.
-----------------------------------------------
Q: Hva betyr det når det ligger en mann i sengen din og gisper etter luft og sier navnet ditt?
A: Du holdt ikke puta lenge nok.
-----------------------------------------------
Q: Hvordan unngår du at din mann leser mailen din?
A: Du endrer 'Innboks' til 'Bruksansvisning'

2 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Hehehe!!!! Dritbra innlegg :o))))

Vims sa...

Di tullsjur...hihi..very gudd