The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



mandag 6. oktober 2008

I'm going along....

Månedens bidrag i Pannebånd-alongen er ferdig. Det ble et blålilla panneband i stjernemasker. Garnet jeg har brukt er dobbelt tråd Lanett fra Sandnes. Et herlig garn å strikke med, godt og mykt.





Har begynt på leggvarmere som skal høre til settet. Mønster vil komme når jeg er ferdig med den ene.

Ungene er sendt til faren i Bodø på høstferie. Så nå er det bare meg, to gullfisk og en hamster som er hjemme. Her skal det bli litt seriøs avslapning!

5 kommentarer:

Anonym sa...

så flott det ble =)

Hobbymegher sa...

Kjempefint! Dette må jeg også prøve...!!!

Anonym sa...

Oi, det pannebåndet likte jeg! Er det patentstrikk du har brukt?
Veldig flott!

Anlen sa...

Stilig! Eg har visst litt slikt garn liggande...

Vims sa...

Innom å ønsker deg en flott søndag..i trøndelagen!!