The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 15. oktober 2008

6 ting jeg liker ved høsten


  1. Høsten forventer ingenting av meg


  2. Hver dag med fint vært kommer som en positiv overraskelse


  3. Det er kaldt nok til å ta i bruk lue og skjerf


  4. Den fantastiske følelsen av å krølle seg på sofaen under et ullpledd mens det er skikkelig ruskevær ute


  5. Varme drikker, varme gryteretter, varm vedovn, varm armkrok


  6. Høstfarger - så lenge de varer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Enig med deg! Høsten er en fin årstid, både ute og inne. :o)

Anonym sa...

Smile av de siste to innleggene dine og nikke enig.

Nemlig!
Liker høsten jeg:-D

Anonym sa...

Det er deilig med høst! Været kan være nydelig, luften er skjønn, og fargene er bare FANTASTISKE! Jeg nyter det så mye jeg kan - fra sofakroken min.

God helg!