The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



torsdag 15. mai 2008

Marius O'Marius - thu art so fine

Vel altså, jeg strikker på en Mariusgenser til Poden. Har kommet et stykke på mønsteret og storkoser meg. Hvem skulle trodd det? Ikke jeg iallefall.



I tillegg har jeg imponert Svigermor kraftig med å strikke med to tråder på fingeren samtidig når jeg strikker mønster. Så der slår jeg to fluer i en smekk: En fornøyd Pode og en Svigermor med beundrende blikk. Rart jeg er litt happy-happy for tiden?

I tillegg fikk jeg maskemarkørene fra Glise idag. Nydelige katteansikt, med og uten mobilsnor. De er så nyyyydelige. Tusen takk Glise (for at jeg får sende penger din vei hihi).

.
Men så.. det var disse armene da. Jeg er veldig spent. Har alltid stoppet når det kom til armer og overlatt det til Mamma. Men er voksen nå, kan ikke overlate alt til henne heller. Eller? Er det ikke slik at en gang dattter; alltid datter? Jeg hadde en gammeltante som helt til det siste refererte til sine yngre tvillingsøstre som småveitjan. Hun var da 90 og de rundt 80. Hmmm... Den ene tvillingen heter forøvrig Jonny (tante Jonny) og den andre har et barnebarn som er sambo med en kar som heter Janne. Her skal det ikke være noe A4, nei takk!
.
Tilslutt:
Til alle dere som er her inne og legger igjen kommentarer. Tusen tusen takk. De betyr så mye! Men jeg er så innmari sløv (les: lat, utålmodig, glemsk, sirumpa og med hodet i skyene) at jeg sjelden kommer så langt som til å takke for kommentarene. Tro meg, jeg skjemmes! Voksne dama oppføre seg slik da gitt. Makan!
.
Ønsker dere alle en strålende 17. mai, med is utover bunaden, kaker tytende ut av ørene, korpsmusikk klingende i ørene til langt på natt, og oppfliset flagg. Du vet, det vanlige ;-)

5 kommentarer:

Lena sa...

Ser ut til å bli en kjempefin mariusgenser:-) Jeg strikker alltid armene først jeg, så er det verste unnagjort;-) Ha en flott 17 mai du også, kos deg!

Anonym sa...

2 tråder på fingeren samtidig du! Ikke verst :p Og kjempefine maskemarkører du har kjøpt =)

Anonym sa...

Se der ja, du overrasker stadig jenta mi. ;-))
Flott stikking og jevne runder, ikke verst .
Stå på, og mødre strikker ikke armene lengre. haha,

Hannes hage sa...

Kjempeimponerende, spesielt det med å ha to tråder på fingeren når du strikker mønster. Da ser du nok veldig proff og dreven ut.
Ha en fin 17.mai, og god helg!

Fruen på Skogmo sa...

Hallo medby-søster!
Guuuri, du e sååå produktiv og kreativ! Bli kjempespeinnanes å sjå Mariusgenseren når den bli ferdig. Knaillartig fargevalg ;-)

Ønske deg å din fam. ein flott 17. mai (eg har bestilt god-vær)!

Ps! Gi meg ein lyd når det bli strikkekaffe igjen da :-)