The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 27. mai 2008

Jeg har fått en award!

Tenk, lille meg. En award! Tusen takk trultelene! Her er begrunnelsen hennes: "perjorun ikke bare har hun ett orginalt navn, men også en koselig blogg med masse fint.." Hører dere, bloggen min er koselig :-D



Jeg vil gjerne gi denne videre til noen som går meg til å smile, selv om jeg helst skulle gitt de til alle:
Irenesol - kommentarene dine er herlige, bloggen din er flott, along-lista di er imponerende, og at du i tillegg blir ferdig med noe.... og kreftlue-alongen bøyer jeg meg i støvet for!
Elin - kan ikke se på avataren hennes ute å glise. Og så har jeg fått verdens beste Hemmelig Venn pakke(r) fra henne. Tenk, hun sendte ny selv om det var jeg som hadde tatt feil! Makan..
Vibbedille - tror denne dama bor på stranda med Jr. Kan noen kjøpe en Beach Boogie til dama så hun får med seg alt strikketøyet?!!
Liv-Toril - garnmysterie-guruen, trenger jeg si mer? Vel, litt til da. Organiserer og styrer og ordner til over 200 gale garndetektiver som har for mye garn og for lite liv (inkl meg selv *kremt*)
HildeGV - som takk for at du var så lettlurt å ble med på Marius-alongen likevel. Gleder meg til å se resultatet!!
Hedvig - for en flott blogg, herlige kreasjoner og som min første "møte-en-hobbybod-innbygger-i-det-virkelig-liv"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tuuuusen tuuuusen takk skal du ha, det var kooooselig! ka eg kunne trenge en svæææær bag, vurderer å strikke meg en fransk torg veske!1! Det hadd evært midt i blinken! Kooos deg og ha en heeeerlig kveld.klem og kooos fra vibbedille

Anonym sa...

Tusen millioner takk! Så koselig at du setter pris på noe av det tullet jeg driver med. Ha en flott kveld. Klem fra Irene

Anonym sa...

gratulerer med award =)

Anonym sa...

Tusen hjertelig takk for awarden, det var kjempekoselig!

*Stoor klem!*