The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 27. mai 2008

Jeg har blitt tagget!

Mrs. Darcy har tagget meg og reglene er som følger:

Pick up the nearest book.Open on page 123.Find the fifth sentence.Post the next three sentences.Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Så jeg begynte å se meg om etter bøker. Sitter på stua, så det må bli noe herfra.. *Lete* *Lete*
Boken jeg fant var "En rik høst" av Tore Oksholen som jeg fikk av min søster til jul. Pga fanatisk hekling og strikking har jeg ikke kommet så langt på den. Men på side 123, 5. setning står der:

"Audrey strøk underarmen sin over håndbaken hans og oppover underarmen. "

Hmm.. den var kort. Etter å lest litt mer fant jeg ut at dette var en av de lange setningene i boken :-)

Uten å ha sjekket noe mer tagger jeg følgende personer:
Tonemi
Hobbyugla
Elin
Nattugla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.. ligger noe til deg i bloggen min..

Anonym sa...

Morsomt å se én setning fra en bok, og gjette på sammenhengen. :)