The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 28. mai 2008

I Vibbedilles ånd

Ja, for dere som vet hvem Vibbedille er så vil vel innlegget "make sense". For dere andre, Vibbedille er ei herlig dame fra Hobbyboden som ofte er på stranden, parken eller i hagen med sønnen og strikker av hjertens lyst. Og det har jeg gjort idag :-)



Dvs, jeg tok med meg Vesla, Poden og Hr.Bestekompis-når-vi-ikke-er-uvenner og dro på stranda. Rigget meg til med godstol, pledd og strikking i umiddelbar nærhet. Ungene dro av seg fillene og badet(!). Brrrrrr...

Mens Vesla, Poden og Hr.Bestekompis-når-vi-ikke-er-uvenner lekte i/under/over/med vann strikket jeg på en Caliometry som skal bli bursdagsgave til en ung dame. Og om jeg rekker det blir det pulsvanter til også.

Var innom Rema 1000 (jeg sverger, bilen kjørte dit helt av seg selv!) og kjøpte 20 nøster Mor Aase-garn til Garnmysteriet som begynner idag. Håper det er nok garn. Garnmysteriet skulle være en garnslanking, og det stemmer jo. Jeg slanket jo beholdningen til Rema 1000, så da så. Sort og limegrønn, samme fargene jeg har på stua. I tilfelle det er noe jeg kan bruke der. Ikke vet jeg...
Men over til stranden. Jeg kjøpte også en grillbøtte på Rema. Slik at jeg hadde noe å vise frem om jeg hadde blitt oppdaget der og Gubben hadde fått nyss i det *fnise*. Grillbøtten innviet vi på stranden, og gjett om jeg er fornøyd med den handelen. Perfekt til pølse- og marshmellowsgrilling! Her følger noen bilder av dagen:




12 kommentarer:

Hannes hage sa...

Det ser ut til at du har hatt en riktig koselig dag.
Fortsatt god uke

Hobbymegher sa...

Skal si dere har kost dere i dag! Bading, grilling og strikking... Kan det bli bedre? Ha en fin-fin kveld!

Anonym sa...

Ser at dere har hatt det toppers! Jeg var også en tur på Steinkjer i dag, men da i embeds medfør! Rakk imidlertid innom UNO i lunsjen - herlig (men akk så dyrt noen ganger) at butikken ligger ved siden av kontoret!
Du kommer vel til Stjørdal på onsdag?

Anonym sa...

Du store... Bade?? Nå??? Brrr.....
Tøffe unger i allefall, jeg foretrekker badekaret helt frem til vannet holder 24 grader - minst!
Og jeg skjønte totalt Vibbedille-koblinga di ja..
Fikk forresten helt sånn mimre-flashback her, hvor er dere på stranda? Ikke i Paradisbukta vel?
Og så er jeg spent på om det ble klokke på deg, jeg nyyyter min!
Ha en supersunny torsdag, jeg må visst på jobb i dag...

Fruen på Skogmo sa...

Ooooh, what a beutiful day! Sei i fra neste gang da, så ska eg ta m prinsessa å stikkinga, å kom å hold deg m lag ;-) Håpe d e ok at eg har linka t deg...

Anonym sa...

SÅ herlig! Må si jeg ble en smule misunnelig nå altså :p Det har vært fantastisk vær her i Namsos et par dager også men jeg har ligget rett ut med feber og knallvondt i hele kroppen. Just My Luck! Nå er jeg frisk og satser på en trivelig helg ohos søstra mi i Trondheim.
ha en god helg =)

Torunn Skjærstad Moen sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min. Nå har jeg besökt ditt lille hjörne, og der var det koselig. God helg fra asterix.

Anonym sa...

FYYYYY søren så heeerlig ikkje sant???? Herlig å se at noen blir smittet av hva eg gjør! Deilig deilig, me har og koset oss og skal kooose oss hele helgen, på mandag skal me begynn eå pakke......sukk, den tid den sorg!!1 Kooos deg og nyyyt dagene! klem og kos Vibbedille

Anonym sa...

Da ble det klokke på deg likevel ja... Flotters!
Ha ei superfin BLÅ helg i Paradis-bukta!

Fruen på Skogmo sa...

Heia! Jeg har sendt deg privat melding på Hobbyboden ;-)

Margrethe sa...

Jeg vil ha sommer!

Shamu sa...

For en koselig blogg!!!