The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 27. mai 2008

Blown away...

Ja, det blåser her i trøndelagen, men ikke nok til at jeg skulle bli blåst bort nei. Men jeg var i postboksen idag. Og jaggu, der lå det TO gaver. Så jeg ble litt "blown away".
Den ene var fra min hemmelige venn på Hobbyboden og den andre fra min hemmelige tromegn-venn på Hobbyboden. Gaven fra min tromegn-venn beror på en misforståelse. Jeg trodde hun var min HV fra hovedrunden (hvordan forklarer man forskjellen på de ulike HV rundene egentlig), så jeg etterlyste på Tromegn. Og stakkars Elin, som var min venn, sendte ny pakke. Så nå er jeg den lykkelige og litt flaue eier av tre HV-pakker denne runden.
Men først, jeg fikk gaven fra hoved-HV. Det var ikke med noe kort eller hint, men det sto tonemi bak på konvolutten. Og ettersom Tonemi kommer fra Finnmark, og avsenderadressen var 9990 så gjetter jeg på henne :-)

Jeg fikk masse tråder, så nå kan jeg sy ivei! I tillegg fikk jeg to nøster sort Silja og to nøster rosa Silja. Det var også en nydelig lapp med blomstermønster på. Er ikke sikker på om det er kopptue, vaskeklut eller om jeg skal ta hinte og starte et lappeteppe. Men den var kjempefin! Jeg ble veldig glad for gaven!!



Fra Elin fikk jeg denne gaven. Gjett om jeg fikk hakeslepp da jeg åpnet! Og med tanke på at dette var gave to hun sendte til meg så var haka langt nedenfor knærne. To nøster rosa Cotmondo, to nøster Katia austral og et nøste Sisu i rødt m/glitter. I tillegg et strykemerke perfekt for Vesla, to små poser med knapper, et nydelig hjemmelaget bokmerke, et hylster av noe slag (for å ha strikkepinner eller heklenåler i? Passer også bra til Cuba og andre nammiser jeg skal gjemme unna hihi). Og et flott hjemmelaget kort. Den dama altså... makan.


Så tusen takk begge min Hemmelige Venner. Dere traff virkelig blink med gavene, har faktisk litt klump i halsen her jeg sitter.

For å ro meg over på noe annet. Har heklet ferdig siste del til den berømmelig duken (takk til alle som har sparket meg bak. Baken er rød og øm, men duken er iallefall heklet!). Nå er det bare montering igjen... tror jeg.. med mindre jeg finner på noe mer å ha med på den duken.

1 kommentar:

roterommet sa...

Ehmmmmm.......det er et sakseetui, min kjære venn.*fnis* med plass til 3 sakser i forskjellige størrelser.Men det var godt forslag da.