The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



mandag 26. mai 2008

Bedre sent enn aldri

Fant endelig kabelen til kamera, men da var kamera tomt for batteri. Men nå har jeg endelig fått tak i batteri også.
Fikk HV-gave Hobbyboden. Tror det var Elin som var min hemmelige venn.
Herlig kort, og spennende mønster. Liker at det var historien til Iver-vottene med også.

Har byttet et oppskriftshefte mot garn. Og her er garnet jeg fikk. Spreke farger. Tror det blir Caliometry av disse :-)
Jeg har oppgradert (eller nedgradert) strikketøyskurven min. Ettersom den opprinnelig var en blomsterpotte fikk den lov til å bli det igjen. Kjøpte to roser som jeg satte oppi. Er allergisk mot roser inne (særlig avskårne) men ute er det så mye annet jeg reagerer på at det går nok bra.


Har også plantet litt i en urne på framsiden av huset. Tagettes og stemor, og en som jeg ikke husker hva heter. Men fin er den!
Her er den nye håndarbeidskurven min. Kjøpt på Ciro.

6 kommentarer:

Hannes hage sa...

Nydelige blomster, og en flott håndarbeidskurv. Ha en fin uke

Anonym sa...

HildePia:

Du inspirerer, ALLTID :)
Jeg er så stolt av deg!

Stor klem

Anonym sa...

Det er så gøy med gaver! Du er heldig :-)
Strikkekurver er til for resirkulering, for hvordan skal en ellers få nytt? ;-) Mye flott på bloggen din.
Ha en flott uke!

Anonym sa...

OOhh, tusen tack för berömmet :-)

LiseH sa...

Jeg har tagget deg :)!

garn og pinner og ... sa...

Grattis m HV-gave og ny håndarbeids-kurv. Den så svært rommelig ut.... Den liker jeg.
Lykke til med ferdigstillelse av duken. Den ser da ut til å bli kjempeflott!