The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



lørdag 24. mai 2008

Hekling går fremover, men....

Jeg har kommet litt videre på duken som skal være ferdig til juli.



Raden med hjerter skal gjentas på motsatt side også, i tillegg til en mindre hjerterad under føttene til brudeparet. Jeg må også rekke opp og hekle siste raden på hånden til mannen på nytt. Heklestykkene skal sys på et stoff, fòres og få lys underside.

Men så har jeg noen ting jeg lurer på, og som dere kanskje kan hjelpe meg med?

1. Skal mannen eller kvinnen være på venstre side?
2. Hvor langt mellom stykkene skal det være? Ant cm.
3. Hvor lang bør duken være?
4. Bør jeg hekle noe mer ?

Vurderer også spisebrikker i samme stoff, med heklede bokstaver i ett hjørne. Blir to med E og to med A isåfall.

Tilbakemelding ønskes desperat.

5 kommentarer:

Hannes hage sa...

Nydelig. Her ligger det mange timers arbeid. Ha en fin helg.

Monstermønster sa...

du har jo kommet langt! Ser det hjalp med mange spark bak på Hobbyboden :)

Beate sa...

Jeg kan ikke noe om hekling, så så mye råd har jeg ikke, men jeg tror det kommer til å bli kjempe flott!

Anonym sa...

Så fint hekleri! Jeg holder meg til teppet mitt, jeg da... begynner faktisk å bli litt morsomt!

Anonym sa...

damen skal vel være på mannens høyre hånd :)