The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 4. oktober 2011

Hva man gjør en tirsdag..

Minst mulig kanskje?

Se for deg en 11 åring med nytt PS3-spill. Selvfølgelig ett som involverer skyting, sniking, fiender og å dø jevnlig.  Se for deg en kropp som hopper og spretter og vrir og vender på seg mens han spiller. Se for deg en som uffer og akker og uler og piper og prater med seg selv mens han spiller. Og se for deg en mor som sitter i en stol med vondt i magen av innestengt latter.

Der har du oss idag.

Men ellers har vi det bra da :-)

Alle som har små barn (eller sløve menn) burde ha dette skrevet på dodøra. 
Har malt over det nå da, så hele døra er hvit. 
Men jeg funderer fremdeles på hva jeg skal ha på døra. 
Gangetabellen kanskje?

 Denne kommoden synes jeg er råfin og praktisk. 
Dype og brede skuffer, plass til votter, skjer, luer og masse mer. 
I tillegg er skuffene åpne i front, slik at evt fuktige klær ikke surner. 
Unger henger jo aldri opp våte klær uansett.
Heia Jysk

Dette er roten til alt godt. Nemlig
Den ligger der og sprer gode vibber inn i leiligheten.

Maya har sydd seg dukke og dukkeklær.
Hun har sydd for hånd, og maken til tolmodighet har jeg ikke sett hos henne før (eller etter..)
DukkeLise heter kreasjonen og blir godt behandlet.

Ja, jeg fikk liksom ånden over meg da. Så jeg bestemte meg for å male en vegg på stua. 
Ble veldig hvit når tak og vegger og vinduer var i samme farge.
Her er er før da, måtte teste fargen før jeg malte.

Første strøket tok jeg selv. Men andrestrøket kom min reddende engel og tok. 
Fliiinke mamma'n min :D

Og slik ble det etterpå. Kjempefornøyd.
Fargen heter Gustaviansk Blå
Den skifter litt i ulikt lys, noe som jeg liker veldig godt.

Rotkroken har blitt sykrok/kontor/.
Hyller fra Ikea på veggene, symaskin og skriver.
Er sååå fornøyd selv. 

Storgutten har blitt 11 år. Og nå i høstferien kom han til trivelige trøndelag.
Hele familien troppet opp og feiret godgutten vår.

Skulle være noe for enhver smak her :-)

Her er guttaboys i sitt ess. Helten og litjtrollet :-)


Stor konsentrasjon trengtes for å skjære opp brownieskaka. Og litt krefter... ehhh...
Men god, DET var den!

Barnebordet, med noen få nøye utvalgte voksne. 
Ikke alle som får sitte ved barnebordet altså.


"Ta mæ da, taaa mæ"
Tror bursdagsgutten trenger å trene litt til..

En fin dag for familiens 11-åring.

Ingen kommentarer: