The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 28. september 2011

Dæsken for en dau blogg!

Ok, og å si at jeg har hatt bloggtørke er vel en mild underdrivelse.

 Jeg ser at det var mai sist jeg blogget, og det har da skjedd litt siden da. Blir for langt og skrive om alt, men en liten oppdatering kan jeg vel komme med.

Har strikket meg genser i sommer


Maya og venninnen havnet på hjemmesiden til Stjørdalens Blad
Maya har fått seg strikket sommerkjole, og krøller i håret

"Litt" glad i å posere 
Strikker og strikker. Her er det lue/pulsvarmer-sett

Og en lue til som sommerens kattepasser ønsket seg.
Det var skarp sol i Tusenfryd

Maya i Oslo :-)

Jeg var på Operataket maaange ganger. Sovnet til og med i skråningen her en tidlig morgen. Våknet av masse japser som sto rundt meg og tok bilde. 

Teknisk museum i Oslo

Sol, is og Munkholmen i bakgrunnen. 

Ungeskokken i Tusenfryd

Verdens beste gutt :-)

Og verdens beste jente :-)

Klar for å innta Tusenfryd første dagen

Vitensenteret var en suksess

Fornøyd med sommeren ja :-)

Søskenkjærlighet? De små greide iallefall å gjøre storebror klissvåt hihi

Verdens beste!!!!!! Dronningen og slavinnen.. jeg var ikke Dronning for å si det sånn..

Mange deilige stunder i hengekøya. Eeeelsker hengekøya mi!

Familen på tur...

Det nye kjæledyret?

Ja, som sagt, jeg har strikket "litt" i sommer

Ta det med ro, det gikk bra til slutt...

Sjal, ett av mange jeg har strikket i sommer

Har endelig funnet min stil. Snart 40, må jo kle meg deretter...

Kattungene ble store, og flyttet til nye og gode hjem.

Klar for vinteren med en god og varm vest

Disse herlige nøstene bor nå i Trondheim. De ble adoptert i par, så de skal nok glede eierne sine i mange år fremover.

Har ryddet, pusset opp og ominnredet en god del hjemme. Her har jeg fått til en sykrok. 

Maya har sydd seg dukke, og klær til dukken. Håndsydd, tolmodig og kjærlig :-D

En av ørten luer :-) Gode og varme shø

Det kommer flere bilder litt senere.. beklager den noe ukronologiske rekkefølgen..

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Puh! Innholdsrik sommer! Ser ut som det har vært supert!

Gøy på landet;) sa...

ja va frøkteli vanskeli ¨forhold sæ t bildan når dem ikke kom i rett rekkefølge:))))

Hunnipunni sa...

Ser ut som det var en veldig bra sommer!! Masse fint har du produsert :) Ukronologiske bilder passer vel veldig bra inn i casa caoz ;)