The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 26. august 2008

Til å gråte av

Ja, og da mener jeg i beste mening altså. Kom hjem etter en tur til svigermor i går. Ungene var lagt, jeg hadde hatt en fin ettermiddag med bare-meg-tid, og så kommer jeg hjem til dette.

Ble helt stille, så begynte tårene å trille. Gubben holdt omkring meg og sa "Jeg vet du har ønsket deg en sånn veldig lenge. Det er en bygave fra meg". Ok, kan ikke si at det stoppet tårene nei.

Jeg lar bildene tale for seg selv. Og ja, den virker!









12 kommentarer:

Anonym sa...

HildePia

NYDELIG!!!!!!!!!!

annemor sa...

Gurimalla så heldig du er!!!!!!! *dåne*

Marianne sa...

De hjerteligste gratulasjoner! For en mann du har!

Anonym sa...

Ååå, for en nydelig gave!!! Den er bare helt vakker.

Anonym sa...

Grattis så masse!!!!

Monstermønster sa...

For en utrolig flott gave! Vakker, vakker! Og så virker den også? Imponerende.

Vims sa...

Kjære vene, den var nyydelig! Så flott gave da! Kos deg masse, heldiggrisen!!

psst...hyper op traktorknapper nå...her i rede mitt!!;)

Hobbymegher sa...

Gratulerer med flott symaskin! :0)

randi K design sa...

Så masse spennende du har funnet på bruktmarkedet!
Singer symaskinen var helt spesiellt fin! Jeg har to tre gamle symaskiner, men ingen kan måle seg med din!

Linda sa...

Nydelig.. de er så flotte de gamle Singermaskinene...

Gratulerer med "ny" symaskin!

Anonym sa...

Nydelig, har en slik stående i stuen jeg også, og er bare så glad i den..

Kos deg masse med den.. herlig gave..

Anonym sa...

Åååå så heldig du er, en sånn ønsker jeg meg også, oldemor hadde en sånn. Hva må en gjøre for å gjøre seg flortjent til en sånn, du må jo bare være helt fantastisk, Ta vare på den mannen :)