The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



lørdag 30. august 2008

Garnvettreglene



Legg ikke ut på langtur uten tilstrekkelig garn og utstyr

Meld fra hvor du går, husk det kan være andre strikkere som ønsker selskap

Vis respekt for garn og pinner

Lytt til erfarne strikkere

Vær rustet mot dårlige tider, selv for korte perioder, ha alltid nok garn i reserve

Husk kart og kompass, slik at ingen garnforetning er trygg

Gå ikke alene, viktig å ha selskap

Vend i tide, det er ingen skam å snu dersom nøden etter garn er for stor

Spar på kreftene, og grav deg ned i garnet om nødvendig

1 kommentar:

Beyla sa...

hahahhaha noe av det beste jeg har lest på LENGE!! Kjente meg godt igjen påååe.. tja.. alle reglene! Ikke ofte jeg er så flink å følge reglene når jeg tenker meg om..