The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 20. januar 2010

Kreativ blogg-award

Jeg har fått en award!
Tusen takk til Lene på den herlige bloggen galskap.net. En blogg jeg bare lese hver dag.

Med denne award'en følger en forpliktelse. Man skal fortelle 7 ting om seg selv.
1. Jeg har visstnok både sameblod og taterblod i årene, noe som forklarer punkt to.
2. Jeg har ikke bodd lengre enn 2 år og 11 mnd på samme sted siden jeg var 17. Har flyttet nærmere 50 ganger, bl.a 6 ganger på to år mens jeg studerte i Trondheim.
3. Jeg skriver eventyr, sangtekster og har holdt på med en bok en god stund.
4. Jeg er impulsiv, har 1000 ideer, men det skorter litt på gjennomførelsen
5. Jeg var med på å arrangere verdens største LAN i Vikingskipet
6. Jeg liker å gi ting navn. Bilen heter Henning, PC'n heter TryneBob, migrenen heter Sveinung
7. Min mest eksotiske opplevelse var snorkling utenfor Isla Margarita, Venezuela. Etterpå sa de at det var hai i området.

Flere har fått denne, så jeg utfordrer de som vil til å skrive 7 ting om seg selv.

2 kommentarer:

gyldenkron sa...

Hehe, her var det mye artig
Håper Henning og TryneBob holder seg friske og raske, og ikke byr på noen problemer. Og at Sveinung holder seg borte, i lang, lang tid.

Galskap sa...

Hihi... Jeg har også navn på alt... Min første bil het Trude, mens den vi har nå heter Hjørdis. *fnis*

Jasså - så du driver og flytter du også? Jeg greier liksom aldri å slå rot noe sted, jeg... :S