The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 21. mai 2008

Onsdag - en sånn dag midt i uka.

Egentlig er det litt rart å si midt i uka. Det er da vitterlig to dager før og fire dager etter. Men det er vel arbeidsuke som gjelder. Jaja.. alt det man henger seg opp i altså.

Sitter på jobben her på Kontaktsenteret til Statens Vegvesen. Kald kaffe (rekker aldri drikke en hel kopp med noe før det blir kaldt), en pære (vel, restene av den), øreklokker på ørene og litt blogging innimellom kundene. Helt kurant altså. Er bare vikar, så jeg er glad for alle dagene jeg får jobb. Trives veldig godt her. Så om dere har spørsmål om bilen, årsavgift, omregistrering e.l så kan det hende dere får meg på tråden. (Lover å ikke bite... så veldig hardt)

Marius vokser, selv om han har vært gjennom et par opprekkinger siden siste innlegg. Men nå sitter jeg med ryggen til tv'n, sjekker mønsteret hver 20. maske og stoooor koser meg. Jeg skal absolutt strikke flere Marius-gensere! Vurderer faktisk å begynne på bolen til en til Vesla. Må bare få inn litt cash (hallo med-kundekonsulenter, ta fri så jeg får jobbet litt her da.. skjønner dere ikke at jeg trenger garn??!!!!)

Og så var det heklingen da. Stakkars mannen har fått en arm nå. Ett par runder til så får han hatt og en skulder. Og det skal han få innen utgangen av uka her. Kanskje en fot også. Tror den duken blir veldig fin, selv om den ikke blir slik Gubben bestilte. Kreativt initativ kaller jeg det til ham (latskap til de som vet bedre)

Plantet noen stemor og tagettes i går. Vi skal snart flytte, så det ble bare en urne utenfor døren. Der sto de og lyste så pent imot meg. Jeg var veldig fornøyd og gledet meg til Gubben skulle komme hjem og se de. Men hva gjør han? Joda, parkerer kjæledyret (les: ny scooter) forran urnen uten å se den, slik at den vises ikke for andre heller. Buhuuu.. Men jeg dro han med meg ut slik at han fikk akket og oiet over hvor flink jeg hadde vært. Vel, Vesla hadde vært, det var hun som spadde jord og bestemte oppsett. Passende straff har jeg funnet ut er å flytte den urnen. Den er "litt" tung hehe..

1 kommentar:

frksnupp sa...

Marius ser fin ut! mannfolk må læres opp hva angår blomsteerlivets gleder. Da mener jeg ikke blomster-og-bielivets gleder, snarere det å faktisk se at du har plantet noe nytt =P