The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 7. mai 2008

Fingerless Glove Seattle

Så ble jeg ferdige med ett par pulsvarmere idag.

Har strikket de i en tråd grønn alpakka (donert av min HV Hedvig), så det ble barnestørrelse av de. Perfekt for påfyll på julegavealongen også. (Caliometri i samme garn og farge skal følge gaven) Vesla har stått modell, og bestilt i ett par i rosa.

Dette er altså hendene til en 6åring :-)

8 kommentarer:

Hannes hage sa...

flott mønster, og lekker farge!
Ha en fin uke.

Vims sa...

Så fin de var...kul farge!! Hihi..skjønte det var den tråden du trodde var tattis...så faktisk ut som en..tror jeg må vurdere en slik...

Inger sa...

Det var flotte halvvanter. Bor du litt kaldt til, går det jo med lyse vårvanter til 17. mai.

Anonym sa...

Så flotte de ble! Godt å se at garnet kom til anvendelse!

Beate sa...

Flotte var de, og i frisk og fin farge!

Anlen sa...

Dei vart fine!

Eg har ikkje starta enno, men det vert nok desse på meg også.

Takk for helsing i bloggen min. Kjekt å vere på besøk hos deg i bloggen din:)

Anonym sa...

Så koselig at du stakk innom bloggen min!
Flotte pulsvarmere du strikker!

madebyjulia sa...

Kjempeflotte, og nydelig farge:)