The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



mandag 2. januar 2012

Nytt år gitt

Da var 2011 over og 2012 har kommet med brask og bram.

Og da skal man komme med nyttårsforsetter ikke sant? Vel, jeg har ikke mange, men her er de jeg har.

1. Gjøre noe for meg selv minst en gang i måneden
2. Gjøre noe for noen andre oftere
3. Bruke garn fra garnlageret så ofte jeg kan, og kvitte meg med garn jeg ikke kommer til å bruke
4. Og det uungåelige.. mer bevegelse.

Min premie med (u)jevne mellomrom skal bl.a være Latte-kopper fra Green Gate. Akkurat når står følgende to på ønskelisten (de finnes også i rødt, selvfølgelig også på ønskelista):



Jeg har noen fra før da. Nemlig disse:

Mer fra Green Gate kan du se her og her

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Godt nytt år!!! Jeg håper at dy lykkes slik at du får utvidet koppebeholdningen din mye. Det der er ei gulrot jeg gjerne adopterer!