The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 27. august 2008

Pirat Gal... kind of

Jeg har strikket en Pirat Gal av Erssie Major i Dale Lerke-garn. Har fulgt mønsteret i alt med unntak av en ting. Jeg har strikket på rundpinne istedet for frem og tilbake. Mønsteret sier str voksen, men.. jeg tror ikke det nei.

Pjokken på 11 mnd som skulle få den må nok vente til tante har strikket en ny en. For mønsteret likte jeg virkelig, den er morsom å strikke. Men kanskje ikke i Lerke neste gang nei.

Lerke er forresten et deeeeilig garn!

Vel, se selv og fortell meg hvilken voksen som kunne fått på seg denne hihi






Tror Vesla blir glad når hun kommer hjem og oppdager at hun har fått lue til dukka si :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

He, he..måtte le når eg scrolla ned og såg bildet av lua i handa. Såg først berre dei øverste bilda, og då såg hua ut som ei vanleg hue.

Kjempestilig mønster! Du blir nok helten til heldiggrisen som får neste hue ;)

Anonym sa...

Ja sånn kan det går hehe.. Kjempetøffe luer og dattra di blir nok kjempefornøyd.

Anonym sa...

Stilig mønster, og nå vet du vel hva du må gjøre til neste lue. Helt sikkert glad ho som fikk litt ekstra til dukka si.