The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



torsdag 18. mars 2010

Ææætsjjoooo

Det er den hyppigste lyden fra meg nå. Sammen med tapptapptapp på tastaturet.


Med CuraMed, snytefiller, P4 og lypsyl sitter jeg hos NTE Bredbånd og registrerer kontrakter. Helt ok jobb, styrer tiden selv og snakker med folk. Har jo jobbet på bygget her før, så jeg kjenner noen.

Ute laver snøen ned og jeg synes det er herlig. Kan være slik til over påske. Da kan det bli plutselig bart og fint og grønt. *bestille*

Ungene syntes det var viktig at jeg gjorde arbeidsplassen min til "min". Så de har laget hver sin blomst som jeg kan pynte med. Er de ikke fine?

2 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

god bedring

Husfrua sa...

Takk for sist:)
Kikke innom bloggen din ikveld,masse inspirasjon og ideer å hente her ja.
Her hekles det sommerfugler,begynner å få taket på det nå;)

God bedring,og helgeklem fra Husfrua;)