The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 3. mars 2010

Øppdeit fra trøndelag

Mitt første fletteprosjekt er ferdig. Og jeg er kjempefornøyd. Strikket i Duett fra Sandnes på p 4. Herligheten veier 390g. Trenger å vaskes og blokkes... snart hihi


Poden fikk ny hals i dag. 40 g Mirsasol gikk med til denne. Du kan jo se hvor fornøyd han ble..

Så var det ny sveis da. Før-bildet, med trøtte øyne gitt.. på tide med sol!
Etter
Ehh.. overse bakgrunnen.. holder på å rydde..
Og vi gjentar... før..

9 kommentarer:

gyldenkron sa...

Så flott du er blitt på håret. Skikkelig vårløft. Og flotte strikkeplagg, den vesten så utrolig flott ut.

Skjevikhuset sa...

Nydelig vest til en nydelig dame!! Godt jobba. Ha en flott uke!

Myrtle sa...

Veldig kledelig frisyre!!

jaja74 sa...

WOW!!!! DEN dama jo!!! Nydelig.
Å likte vesten også;)KlemZ

Maria sa...

Å, den vesten ble kjempe fin da.
Ser ut til å være en perfekt farge til meg på vesten din:-)

StrikkePia sa...

Vesten er nydelig!!! :-)

Galskap sa...

Næh... Så flott du ble!!! :) Både med nye fletter og nytt hår!

Kan ikke du komme på strikkekafé i morgen? Hadde vært så kos å snakke litt mer enn 10 minutter med deg. ;)

Menneh... I sommer kommer jeg til å være MYE i campingvogna på Frosta. Da kan du komme på dagstur og strikke i en campingstol hos meg. :DDD

Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren sa...

Så fin du blei på håret da :)
Nydelig den lilla saken...
Ha en flott dag!
Hilsen
Unni

Tone M sa...

Hey - så driiiitkul du ble på håret !!! skikkelig babe du nå! snartgodhelgklem fra meg :)