The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 9. februar 2010

Rull'n ut..

Fikk det for meg at jeg skulle strikke en lue i månedens farge på Hobbyboden. Fargen er grønn og jeg dykket ned i kista mi. Hadde mye mindre grønt enn jeg trodde, men noen nøster Falk i herlig smaragd-grønn hadde jeg. 2 timer, dobbelt tråd Falk og 52g senere hadde jeg en lue i ca str 1 år. Med en søt liten sommerfugl på ble lua komplett.


Turbo synes livet er slitsomt til tider. Han var ute i 3 minutter, og nå reagerer han ikke på at jeg trår over ham engang. Stakkars, er jo langt å gå fra ytterdøra og rundt til verandaen på baksiden.
Litt ekstremsport har det også blitt. Vasket tunikaen min for hånd, tørr ikke hive den i maskinen nei. Rullet den inn i et håndkle og presset den godt før jeg rullet den ut og la den til tørk ganske så paddeflatt..
Gikk bra serru.... fasong fikk den også
Ellers er det ikke så mye som skjer. Strikker på en vest som nærmer seg slutten. Lilla Duett denne gangen. Og så har jeg en tunika til Vesla som bare mangler x-antall cm vrangbord. *Kremt* skal vel bli ferdig den også en gang ja...

Snart er det OL, da skal jeg strikke litt babyklær. Blir jo "tante" igjen, og må få stilt mine behov hehe

2 kommentarer:

smarie sa...

Kjempesøt lue ;o) Og tunikaen din var jo bare kjempelekker. Ha en fortsatt fin dag!

wigdis sa...

Den tunikaen din ser flott ut. Gleder meg til å se den på.
Den ene pusen min er også slik på vinterstid. Hun vil helst ligge innunder varmovnen og holde seg god og var.