The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



fredag 15. mai 2009

Konfirmasjon Lian Restaurant

Den nydeligste konfirmant i verden!
Og mine to småtroll, og et lite sjarmtroll på siden.
Konfirmasjonen ble holdt på Lian Restaurant i Trondheim. For en nostalgikker som meg var det en drøm i oppfyllelse og få oppholde meg i et slikt vakkert lokale.
Sjekk den rokokkosofaen. Nesten så jeg puttet den i baklomma og tok den med hjem. Ungene likte den også som dere ser.
Jeg var også der...

3 kommentarer:

Hanne sa...

Happy! Morsomt bilde av deg :-)
Flott konfirmant og staselig lokale også.
Ønsker deg en super 17. mai!
Pludrehanneklem

Randi sa...

Så fine bilder...skikkelig kult bildet av deg...:-)
Ja og en flott konfirmant og nydelige barn:-))

Anonym sa...

HildePia
Fiiiiiine bilder! Ja, verdens nydeligste konfirmant :) Glis!

Ha en fortreffelig 17.mai!

Klem :)))