The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



tirsdag 16. september 2008

Mitt første smykke

Jeg har laget meg et smykke. Anhengene er fra et funn på et bruktmarked (se innlegg lenger nede), de sorte glassperlene er fra en nøkkelring jeg har kjøpt på Kid. Har tredd de på en sølvgrå silkesnor jeg hadde liggene. Mellomdeleren er fra samme smykke som anhengene.

Er en god tyngde på smykket, jeg er veldig fornøyd. Om jeg skal ha det selv eller om det havner i gavekassen vil kun tiden vise.






1 kommentar:

Anonym sa...

synes smykket ditt var kjempetøft.
Har sansen for redesign. Pleier ofte selv å plukke litt her og der og sett sammen gammelt og nytt. Er jo så mye flott som absolutt ikke burde slenges vekk.