The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it!

Don't cry because it's over, smile because it happened.



onsdag 27. august 2008

Kjapp i replikken eller bare vanlig serviceinnstilling??



Damen bak innskjekkings-skranken på en United Airlines gate i Denver, USA
burde fått en premie for å være smart og morsom,samtidig som hun fikk frem
sitt poeng ovenfor en arrogant passasjer.

En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert.
En ekspeditrise booket om en lang kø med reisende. Med ett dyttet en sint
passasjer seg frem til skranken. Han slengte billetten sin på disken og sa:
'Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE!!!'
Ekspeditrisen svarte: 'Beklager Sir. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må
først ta meg av dem som står i køen, men jeg er sikker på at vi skal få
ordnet noe til deg.'
Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak
han kunne høre det: 'HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?'

Uten å nøle smilte ekspeditrisen og tok tak i mikrofonen til
høyttaleranlegget: ' Mine damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet,'
begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget.
-'Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen
kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14. Takk.'

Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på
ekspeditrisen med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt:
'FUCK YOU!!!'
Uten å blunke smilte hun og sa: 'Beklager mister, men du må stille deg i kø
for det også!'

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA! Jeg ler meg skakk! Skulle gjerne vært der akkurat da :)

Vims sa...

NICE!!! Sånt no liker vi!!

randi K design sa...

HERLIG!! Man møter mange av den sorten dessverre!
Ha en god helg!